Wednesday, January 6, 2010

Is Melissa Ricks torn between Jake Cuenca and Jolo Revilla?


Rumors of a romance between Melissa Ricks and Jake Cuenca haven’t let up, despite repeated denials from both. At the press conference of her new teleserye Tanging Yaman, Melissa insisted that she and Jake are just friends, but admitted that the hunky actor is courting her. “Mahal ko si Jake bilang isang kaibigan. Wala naman kaming dapat i-deny. Dumadalaw siya, nagpapadala ng food, nanliligaw pero sa ngayon wala pang dapat aminin.” Melissa further dispelled speculations that the reason for her denials about her relationship with Jake is that her mother doesn’t approve of the actor. According to the young actress, her mom has nothing against Jake or anyone else for that matter.

Melissa revealed that her Christmas gift for Jake was a pair of Ray-Ban sunglasses, but she refused to reveal what Jake’s Christmas gift for her was. “May regalo si Jake sa akin pero ayokong sabihin kung ano. Ayoko nang ibino-broadcast kung ano ‘yung mga nireregalo sa akin. Na-appreciate ko naman ‘yung thought ni Jake.”

But while Melissa, who turns 20 on January 9, remains single, there have been claims that she has another suitor in the person of her Pepeng Agimat leading man Jolo Revilla. “Kami ni Jolo are just friends. ‘Yung pagbibigay niya ng regalo ugali na talaga niyang maging generous sa mga katrabaho niya lalo na sa mga leading ladies niya. Nami-misinterpret lang na nanliligaw siya. Jake and Jolo are also friends.” Melissa added that she feels overwhelmed by the gifts she would receive from Jolo. “Ang sabi ko lang sa kanya na ‘wag niya akong masyadong bigyan ng mga regalo o food kasi nahihiya ako. Si Jake naman minsan nagdadala pero hindi naman sobrang madalas.” The young actress only giggled when asked on why she seems to prefer receiving gifts from Jake than Jolo.

Melissa also shared that she bought gifts from her recent Hawaii trip for all of her friends including Jolo and Jake, and her Tanging Yaman leading man Matt Evans. “May pasalubong ako from Hawaii sa lahat ng cast ng Agimat. Kay Matt may regalo rin ako pero hindi ko pa naibibigay kasi hindi pa kami nagkikita after ng vacation ko.”

Catch Melissa as Isabel Policarpio in Tanging Yaman, premiering on Primetime Bida on January 11. Log on to http://tangingyamantv.multiply.com for more exclusives.

Source: ABS-CBN.com

No comments:

Post a Comment